Ik wil 24/7 ondersteuning 
Sommige organisaties werken niet alleen op de gebruikelijke werktijden, maar zijn ook actief in de avond of ochtend. Natuurlijk heeft Het Nieuwe Werken hier ook een groot aandeel in gehad, omdat medewerkers steeds meer flexibele werktijden gaan hanteren. Daardoor kan het noodzakelijk zijn dat onze Servicedesk niet alleen overdag, maar ook buiten kantoortijden te bereiken is. Om aan die behoefte te kunnen voldoen, hebben wij een 24-uursdienst in het leven geroepen. U kunt wanneer u daar behoefte aan heeft, 24 uur per dag en 7 dagen per week gebruikmaken van onze technische support. Wij begrijpen namelijk dat storingen veel tijd en geld kosten en daarom te allen tijde zo snel mogelijk opgelost dienen te worden. Dankzij onze 24/7 dienstverlening kunt u wanneer er 's nachts een calamiteit optreedt, direct contact opnemen met één van onze professionals. Bij Successfully investeren wij in de certificering van onze systeembeheerders en zorgen wij dat hun kennis van de nieuwste ontwikkelingen up to date is. Dit heeft als resultaat dat u altijd een kundige systeembeheerder te spreken krijgt en uw probleem direct opgelost wordt.
Wilt u meer lezen over onze 24/7 Servicedesk ondersteuning? Klik dan hier.